אין מקרה בעולם

    רחל קליין פסטג | צילום: ויקיפדיה Comments Off on אין מקרה בעולם
    8:08
    08.05.24
    אתר קול חי No Comments on ארה"ב מעכבת משלוח נשק; צה"ל יירט כטב"מ סמוך לאילת | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באחד הימים צדה את עיני ידיעה בעיתון. נכון יותר כתב למערכת של עיתון יתד נאמן.

    אינני נוהגת לקרא מכתבים למערכת אך הפעם משום מה ואין מקרה בעולם, קראתי את המכתב וזה לשונו:

    מחפשים מתנדבות לשהייה עם בחורה שעברה תאונת דרכים, לשמש לה כחברה ניתן לעשות איתה עבודות יד, ציור, תפירה ועוד. וכאן הופיע מס' טלפון.

    סקרנותי התעוררה והרמתי טלפון. הגעתי לאסתר אמא של גלית.

    גלית, בת 29 עברה לפני עשרה חודשים תאונת דרכים קשה מאוד. אוטובוס פגע בה כשעשתה את דרכה לעבודה וחצתה את הכביש במעבר חציה.

    חצי שנה שכבה גלית בבית החולים ללא הכרה, מונשמת ומורדמת. בחסדי שמיים היא נשארה בחיים.

    הצעתי לאסתר לעלות לשידור ברדיו בתוכנית 'עניין משפחתי' כדי לספר על התאונה הנוראית ולבקש מאנשים שיש באפשרותם להתנדב. אסתר אמרה שזה קשה לה, היא חוששת לפרוץ בבכי תוך כדי שידור. היא מאוד ביקשה שאעשה זאת עבורה.

    המשכנו לשוחח ואז שאלתי את אסתר היכן נמצאת גלית כדי שנוכל לאתר מתנדבים מהאזור. נדהמתי מהתשובה. גלית נמצאת בבית לווינשטיין ברעננה.

    כאן המקום לשתף אתכם הקוראים ולספר לכם שלפני שנתיים וחצי, אחרי שנים רבות בבני ברק עברתי לגור ברעננה. התרגשתי. פתאום הכתה ההבנה בתוכי. כנראה שיש עוד סיבה למה באתי לגור כאן. באותו הרגע הבטחתי לאמא של גלית שבעז"ה עוד היום אני הולכת לבקר אותה.

    כמה שעות לאחר אותה שיחה התייצבתי בבית לווינשטיין ופגשתי את גלית.

    מצאתי אותה יושבת שם, על כיסא גלגלים. היא הבטיחה בי בעיניים גדולות וכחולות ובאותו הרגע היא חדרה לי לנשמה.

    יום למחרת שיתפתי אתכם המאזינים בסיפור של גלית בתוכנית 'עניין משפחתי'. פרסמתי טלפון של האמא ובקשה ממתנדבים לבא לארח לה לחברה.

    אסתר, אמא של גלית גרה מחוץ לעיר וכדי להגיע לבית לווינשטיין עליה לקחת שלושה אוטובוסים. ברור שאין לה את האפשרות לעשות זאת מידי יום.

    בביקור הבא שלי אצל גלית אמרתי לה שאני אוד רוצה לעשות עבורה משהו שישמח אותה, משהו שיעשה לה טוב.

    גלית סיפרה לי שהרבה זמן היא לא הסתפרה והיא מרגישה מוזנחת. באותו רגע הבטחתי לה שבעז"ה בביקור הבא שלי אני מביאה אליה ספרית. אני עדיין לא יודעת מאיפה ואיך, אבל אני יודעת שזה יקרה.

    למחרת בשעות הצהריים אני בנסיעה. הידיים על ההגה, הכבישים עמוסים ואני שקועה במחשבות. ברקע מתנגן ברדיו השיר המרגש של יעקב שוואקי רפואה שלימה ושפתי לוחשות תפילה חרישית לבורא עולם אנא שלח רפואה שלמה לגלית בת אסתר.. עזור לי למצוא עבורה את הספרית המתאימה..

    צלצול הטלפון קטע את חוט מחשבותי. על הקו חווה מ. חברה שלא פגשתי מזה זמן רב. חווה מספרת לי שהיא כמעט ולא מאזינה לרדיו. אך היא הייתה בנסיעה ארוכה ובדיוק שמעה את התוכנית שלי. היא מאוד התרגשה מהסיפור של גלית והיא רוצה לעשות משהו עבורה. אולי לבוא לבקר אותה, אולי היא צריכה משהו. היא ממש מבקשת. ביום חמישי יש לה יום הולדת וביום ההולדת שלה היא רוצה לעשות מעשה חסד.

    צמרמורת אוחזת בי, האחיזה בהגה מתהדקת, הראייה שלי מתערפלת והדמעות מאיימות להציף. חווה מ. חברתי היא ספרית. באותו שבוע ביום חמישי גלית מקבלת מחמאות על התספורת החדשה שלה..

    מאז, בכל שבוע אני משתדלת לבקר את גלית. ב"ה ישנה התקדמות ובפעם האחרונה שבאתי לבקר, גלית קיבלה את פני עם הליכון שזו התקדמות משמעותית מאוד.

    בס"ד הצלחתי לגייס נשים נוספות שגרות כאן ברעננה והן באות ומנעימות לה את הזמן.

    עדיין דרושות מתנדבות נוספות, ואם יש מביניכן אנשים שעוסקים בכל סוג של אומנות, או אפילו סתם במלאכת יד כל דבר יכול להועיל לשפר את הקורדינציה ואת מצב הרוח.

    אני רוצה בהזדמנות זו להודות לנורית המקסימה שהיא רפלקסולוגית כבר 30 שנה, גם היא החלה להתנדב אצל גלית ולהעניק לה טיפולי רפלקסולוגיה, מה שמאוד משפר את מצבה הגופני וכמובן את הרגשתה.

    מתנדבות המעוניינות להגיע לגלית לבית לוינשטיין יכולות להתקשר לאסתר אמא של גלית – 054-6630161

    ומכאן נישא תפילה ליושב במרומים שישלח רפואה שלמה מן השמיים רפואת הנפש ורפואת הגוף לחולה גלית בת אסתר.

    בשורות טובות

    רחל



    0 תגובות